Takbir bergema, sungguh merdu,
Bagaikan lagu di subuh pagi,
Hari Raya sudah berlalu,
Insyaallah tahun depan bejumpa lagi.
Lama dah x blog nih... dok tngah tulis ni sbb yana la haha hope ur happy... penat tangan dok type type type je.. hehe tak ah gurau je...
Hari raya tahun ni agak ok la, boleh raya kat 3 tempat yay..
-Kelantan: ngan keluarga
-T'gganu: ngan bapak nyer kwn
- KL: ngan hamba-hamba... i mean... kawan2 ku.. hehe (jgn marah)
sori psl gambar karnival... bukan nak promote, i just wanna see ur face.. ur cuuuuuuuute! =D
so.... ari jumaat gi 'raya' kat ou, sblum tu, maso gi masjid, aku ngan ishaq guna skuter, malas giler nak jalan.. but sadly kena curi, kepada si pencuri kalo dia baca, HARAM KAU GUNA TU... so yeah kt gi OU after that... outing biase je..
the next day: raya dgn my other frends.. pagi2 gi rumah nab, then other ppl came... dari situ gi rumah yana pulak.. pastu rumah atief (?) kan? then.. open house bob pastu rumah aku... lepas tu aku x tau rombongan gi mana but yeah ended my day kat rumah aku. Thanks u guys ajak gi rumah :)
--==OCTOBER==--
ah... dh masuk bulan ke-10 dah.. Hell that was FAST.
1st oct- went to that atomic bomb thingy. skrng kt phm betapa peritnya derita mrk :'(
2nd oct- bsmm installation. byk mistakes... sorry guys!! :( but i had fun.
Well tu je la kot. Oh yea aku skrng main Killzone 2, kpd sesiapa yg ada, add me kat PSN: Hepi3frendz
OK thats all.. see ya soon
Take care y'all
Assalamualaikum
Imran.Raouf
On Sunday, October 04, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

0 comments:
Post a Comment